четвер, 15 вересня 2016 р.

Вінтажний блокнот

Привіт, привіт.
В серпні моя муза поїхала на відпочинок, тому щось робити в мене не було великого натхнення. Але з початком осені знову моя муза зі мною, тому я знову маю що вам показати.
Сьогодні в мене для вас блокнот у вінтажному стилі, він вийшов дуже теплий і затишний.

В роботі я використала лише натуральні танини і мереживо, навіть, сторінки тоновані натуральною кавою, нитки і шнурок лише бавовняні, а також папір для форзаців і гудзик-чіпборд сердечко від ТМ Скрапмір колекція "Музика любви", штамп від ТМ Скрапштампинг, чіпборд від Вензелика.



І фото деталей:
 На карточку я нанесла кракелюр для того щоб ще краще передати цей стиль.





 Квіти ручної роботи в"язані з бавовняної нитки та з тканини і мережива.
 Зав"язка також з бавовняної стрічки

 Ось на цьому фото видно кракелюр.


 Фото форзаців:


Беру участь у завданні:


blog.agrafka.com.ua банер Завдання-асоціація Натуральний природній

Галарея від СкрапМир


Галарея від Вензелик

Музей емоцій від Скрапштампинг




Немає коментарів:

Дописати коментар