понеділок, 14 листопада 2016 р.

Листівка з Новим Роком!

Привіт. 
На вулиці вже справжня зима, падає снік мете хуртелиця, з димарів будинків йде білий дим. В повітрі витає запах Нового Року та Різдва, на душі солодко та приємно в очікуванні свят.
Моя листівка з зимовим настроєм дуже тепла і затишна. Дивлюся я на неї і уявляю собі дерев"яну хатину на краю лісу. А якщо заглянути в віконце, яке манить своїм свтлом, можна побачити розпалений камін з теплим полум"я, а поруч крісло в якому сидить жінка, попиваючи горячий чай, в"яже теплі шкарпетки.

В блозі Фабрики Декору триває завдання з надихаючою дошкою, надихнувшись якою я зробила цю листівку.








Для створення цієї листівки мене надихнула неймовірна дошка натхнення від Фабрики Декору.
Я надихнулася дерев"яним фоном, теплом і затишком домашнього побуту.


В Першому білоруському челендж-блозі розпочалося передноворічне СП "В зимний вечер у камина" Етап 1: Подарунки.

від Арт Клуб UA 

В роботі використовувала:




4 коментарі:

  1. Симпатичная открыточка, правда, создает уютное настроение! Спасибо, что творите с Фабрикой Декору!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудесная и стильная открытка! Спасибо за участие от Арт Клуба)

    ВідповістиВидалити