четвер, 11 травня 2017 р.

4-й етап СП "Многослойность -это просто"

Привіт.
Погода на вулиці і далі не тішить, але тим самим сприяє рукоділля і творчому настрою.
А тим часом, ми вже дійшли до 4-го етапу спільного процесу "Многослойность - это просто" і на цьому етапі ми робимо об'єм за допомогою квітів. Квіти і папір - це мої друзі, в мене практично жодна робота не обходиться без них. Тому цього разу я як риба у воді.

Запрошую до перегляду моєї листівки.













Візьму участь у завданні: Скетч від Scrapberrys, "В цвітінні" від Креативність, "З ізюминкою" скрапбукінг з Євгенією Курдибановською (моя ізюминка - квіти) та "Калька" від Аграфка


https://blog.agrafka.com.ua/zavdannya-materialne-kalka/

26 коментарів:

  1. Люда, какая ты молодец! А я сделала открытку. Но для открыточного СП. Для этого еще даже и не знаю что сделать.
    Красиво, цветочно и многослойно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташа, знаючи твої можливості, я впевнена, що ти все зробиш)) Дякую!;!

      Видалити
  2. Какой богатый букет!!! Красивая открыточка! Спасибо, что творите с АртКлубом!!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень красивая открытка! Композиция такая изящная! Огромное спасибо за участие в СП Фабрики Декору!

    ВідповістиВидалити
  4. Прекрасная открытка!! Очень нравится!!! Спасибо за участие в задании блога Креативность)

    ВідповістиВидалити
  5. Спасибо, что творите в совместном проекте Фабрики Декору!

    ВідповістиВидалити
  6. Чудесная цветочная многослойность! Спасибо от блога Креативность за участие)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро дякую за натхнення та цікаві завдання!

      Видалити
  7. Красивая работа.
    Спасибо за участие в задании от блога "Скрапбукинг с Евгенией Курдибановской".

    ВідповістиВидалити
  8. Гарна листівочка, вишукана, багатошарова і стримана водночас! Дякуємо , що твориш з Артклубом!

    ВідповістиВидалити
  9. Отличная цветочная открытка получилась! Спасибо за участие в задании от Аграфки

    ВідповістиВидалити
  10. Нежно и женственно!
    Спасибо большое от команды Аграфки)

    ВідповістиВидалити
  11. Людо, дуже гарно! Завжди захоплююсь квітковими композиціями - квіти не моя парафія! Дякую, що творите з Аграфкою!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую вам за коментар та за натхнення!

      Видалити
  12. Чудесная работа! Нежная и чувственная! Спасибо за участие в задании от блога Аґрафка!

    ВідповістиВидалити