середу, 5 липня 2017 р.

Альбом Прованс

Насамперед,  хочу подякувати організаторам та  дівчатам дизайнерам за натхнення та підтримку у виготовленні альбому. З одного боку, це гарна новина, у кожного з учасників на руках є готовий альбом, а з іншого - це завершення цікавого та, напрочуд, затишного спільного процесу.

Альбом Прованс має 5 розворотів, палітурка за О. Виноградовою.





Перший розворот, детальніше фото тут


Другий розворот. Детальніше можна роздивитися тут.


Третій розворот. Деталі тут.


Четвертий розворот детільніше тут.


Останній розворот:











І ось така спинка:



Візьму участь у завданні:
  • Тканина від Аграфка
  • Моя пісня від Скрапмир (Моя пісня це Океану Ельзи без бою. Коли я робила альбом, декілька раз думала, що закину його на півдороги, але включала альбом Океану Ельзи прослуховувала пісню, і казала собі, що рано опускати руки, що я так легко не здамся. Надихалася та творила далі)

Покажуся у галереї СкрапМир, СкрапШтампинг та Вензелик
Дякую вам, що ви заглядуєте до мене в гості та підтримуєте мене добрими словами!

 blog.agrafka.com.ua банер Завдання Матеріальне Тканина

16 коментарів:

  1. Люда, очень красивый и атмосферный альбом получился

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарний альбом! Щира подяка за участь у завданні від Аґрафок!

    ВідповістиВидалити
  3. Какой милый и нежный альбомчик! Спасибо от Аграфки!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже ніжно!!Фотоальбом витриманий в єдиному стилі, всі детальки гармонійно поєдналися в єдине ціле! Дякую від Аграфки!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Таню. Я обожнюю прованс, намагалася дотримуватися цього стилю, і найголовніше, вкладала в нього свою душу))).

      Видалити
  5. Люда, дуже красивий і ніжний альбом! Дякую, за участь в завданні від блогу ScrapMir!

    ВідповістиВидалити
  6. Людочка, альбом - очарование!Спасибо за участие в задании блога ScrapMir!)

    ВідповістиВидалити
  7. Красивый альбом! Спасибо за творчество с ТМ СкрапМир!

    ВідповістиВидалити
  8. спасибо, что творите с ТМ СкрапМир

    ВідповістиВидалити