четвер, 15 лютого 2018 р.

Альбом з жирафками

Привітики. 
Щось я зовсім закинула блог, забігаю перегляну швиденько стрічку новин та біжу далі. І зовсім збула тут показати свій останній альбом. Зробила я його на одному подиху з натхненням та захопленням. 
В моїх скрапових запасах є багато паперу по одному листку, все лежали та перекидалися. Але, коли я отримала милих жирафок (лист з вирізалками), піддібрала листки, які підходили по кольоровій гаммі. І ось, що з цього вийшло:







Запрошую до перегляду відеоролик огляд альбому.


Перший розворот




Другий розворот




Третій розворот




Четвертий розворот





П"ятий розворот






Шостий розворот




   Візьму участь у завданні:
Покажуся у галереї Woodchic (використала чіпик з жирафкою ) та Скрапштампинг (на обкладинці використала штампик магнолії)





Дякую, що завітали в гості. Гарного вам дня та натхнення!



10 коментарів:

  1. Какое чудо!! такой милый альбомчик!!)

    ВідповістиВидалити
  2. Людочка! Такий чудовий, яскравий та гармонійний вийшов альбом! Теж давно придивляюся до цих милих жирафів!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленко! Жирафки дуже надихають, в мене вже є два альбоми з жирафками, а ще й в планах один)))І це тільки початок))

      Видалити
  3. Альбомчик такий милий та гарний! Кожну сторіночку так цікаво було розглядати! Дякуємо від Майстерні Скрапштампінг

    ВідповістиВидалити
  4. Дюдмила, милейший альбомчик получился!
    Спасибо что творите вместе с нами, Ольга и WOODchic!

    ВідповістиВидалити
  5. Людочка, какая красота получилась!!! Такой яркий, веселый, нежный и милый альбомчик! Очень интересно было рассматривать все развороты и изучать детальки;) А эти веселые жирафики теперь моя новая любовь) Спасибо, что творите вместе с ROSA Talent!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлічка! Так приємно, що моя робота надихає на нову любов)) Дякую за натхнення!

      Видалити