четвер, 18 жовтня 2018 р.

Повітряна куля. Відео МК

Привітики.
   Далі продовжується наше СП "Затишно з ROSA TALENT" і на черзі другий етап.
   Скоро в моєї донечки день народження і я вирішила його зробити в ніжних кольорах та на квіткову повітряну тему. Сьогодні я для вас підготувала повітряну кулю, яку можна використовувати як декор на солодкому столі і як декор для фотозони.
   Натхненням для мене була наша найніжніша колекції  "Emotion Romance", яку я і  використала для створення своєї кулі. 





Пропуную переглянути відео майстер клас з виготовлення кулі.


Частково до дня народження я вже готова, залишиться доробити топери і гірлянду, напекти смаколиків і все.


   В декорі кулі я використала квіти, які ж зробила із залишків паперу.


  Для декору корзини я пошила мішечки, які розмістила у кожному кутику і ними ж прикрила кінці шнурка.




Візьму участь у завданні :



6 коментарів:

  1. Людочка, это супер нежно и супер классно! Воздушно-цветочная красота🌹. Спасибо за мк. Очень здоровский👏👏👏👍🌹

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочка! Виходить, що я не даремно так багато часу потратила на це відео.

      Видалити
  2. Людочка, он шикарный! Такой нежный, аккуратный и красивый! Очень гармоничный)

    ВідповістиВидалити
  3. Великолепный шар! Такой нежный и воздушный!Спасибо за участие в нашем задании от блога ScrapMir!

    ВідповістиВидалити