суботу, 16 березня 2019 р.

Огляд посилки від Scrapbooking-Ukraine

Привітики.

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко  покажу вам свою мега натхненну посилочку від Scrapbooking-Ukraine.
Останнім часом в мене суттєво поменшали запаси паперу від Пріма, який лежав я чекав на свій час.)
Я люблю надихатися новими матеріалами, люблю перебирати їх і планувати, що я буду з ними робити

Розпочну свій огляд з ніжної та пастельної колекції Poetic Rose, яку я взяла в розмірі 15*15 см та формат А4
 Я люблю квіти,  оминула увагою колекції в яких їх можна повирізати.  


Дивіться які джмелі так і хочеться їх додати у квіткову композицію на листівці.

Наступна колекція Lavender Frost дуже ніжна, але на мій погляд, там немає контрастних листків, так і хоченься ще додати якогось темнішого колору.



Колекція Havana стильна і світла якраз для яскравих весняних та літніх робіт.


Далі  йдуть листки з колекції Lavender: метелики, квіти та лист з карточками.


Тут спробувала зловити мерехтіння  золотого фольгування. Я рідко беру листки 30*30 см через наявність фольгування. Але тут воно дуже помірне і витончине.



Далі набір паперу 30 *30 смMisty Rose




Я люблю такі світлі та ніжні принти, брала цей набір через цей лист з квітами, хоч вони досить великі, але якщо розрізати букет на частини цілком може бути).


Подивіться яке тут помірне фольгування. Якраз для таких його любителів, як я)).


Такий набір St. Tropez в мене є в розмірі А4, але іноді не вистарчає квітів більшого розміру, тому взяла ще й такий листок паперу розміром 30*30 см.


І такий папір з квітами які також можна повирізати. 

Midnight garden та Midnight Garden2



Натхнення вам і весни у серці!
З вами була, Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар