пʼятницю, 12 липня 2019 р.

Огляд посилки від ScrapBox

Привітики.
Сьогодня я прийшла показати, свою посилку  від виробника чіпборду ScrapBox.



Чіпборд  ScrapBox славиться своїми мереживними та вишуканими дизайнами. В магазині можна знайти чіпик, ножі для будь-якої роботи.  Подивимося, що саме я отримала в своїй посилці? 




 Моя посилка була на зимово-новорічну тему, але тут є й універсальні чіпики, які можна використати для будь-яких робіт.


А ось цей чіпик я бачу на кулінарці, або в квітковій романтичній листівці.


Багато чіпиків скоро попаде в мої новорічні альбоми, ось так незабаром відкрию сезон новорічних робіт, що потім буде мене не спинити.


Минулого сезону я зробила стільки новорічних альбомів, що мені не завадить поповнити запаси новорічного чіпика завчасно)). Готую "сани" влітку.)) Шикарний новорічний чобіток займе почесне місце на новорічній листівці або в альбомі.


Хоч цей набір з пташками і вважається новорічним, але його сміло можна використовувати і в літніх чи весняних композиціях.


Універсальні завитки підійдуть як для новорічної так і іншої композиції. Середні завитки бачу в весільному альбомі,а святкова гірлянда підійде і для дитячих робіт.


Святковими написами я вже забезпечена, як мінімум, на дві листівки вже вистачить.


А які розкішні віночки і рамочки, що мені вже захотілось приступити до новорічного альбому.


 А якщо цей віночок розфарбувати, тоді він заграє по новому.




   Від дизайну цих чіпиків я в захваті. Мереживні дизайни не залишать байдужим жодне серце.
Чіпборд на тему Нового Рокку та Різдва можна знайти в цьому розділі.

Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар