четвер, 5 грудня 2019 р.

Огляд посилки від ScrapJoy

Привітики!
Сьогодні я покажу вам свою посилку, яку я отримала від нашого спонсора магазину  «ScrapJoy - територія скрапбукінгу». Жодна моя робота не обходиться без клею, його завжди йде багато і ніколи не вистачає, тому я при кожній нагоді поповнюю його запаси. Цього разу я вирішила спробувати клей  від ScrapEgo  А ще для новорічних робіт пригодиться біла кракелюрна фарба від ScrapEgo.



Ще я поповнила запаси свого чіпика, а також отримала чималеньку  його купку в подарунок.


Я планую робити кулінарну книгу, тому замовила напис рецепти, який займе центральне місце на обкладинці нової кулінарки.



У ScrapJoy новий реліз новорічного чіпика, який буде актуальним для зимових робіт. 
В мене ще так багато планів на зимові роботи, що тепер важливо все встигнути і реалізувати.







Тепер я почерпнула море натхнення і йду творити нові роботи. А Вам бажаю натхнення та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар