пʼятницю, 10 січня 2020 р.

Різвяна шопка

Привіт.
Сьогодні я покажу вам свою нову новорічно-різдяну роботу,  яку я робила з матеріалів з магазину Лавка Совушки.
 В мене давно була мрія зробити різдяну шопку, яка буде декором святкового столу.  Довго я виношувала цю ідею і до тих свят я, все таки, наважилася здійснити свою мрію.


В моїх батьків є вінтажні керамічні фігурки різдвного вертепу, які я планую цього Різдва помістити в новий будиночок. А моя шопка буде подарунком для них до цих свят.



Шопка зроблена з нуля і для її "будівництва" я використала палітурний картон.  Все надійно проклеїла та ущільнила, а вже готову конструкцію я пофарбувала на кутах.  Згодом свою заготовку я обклеїла папером з дерев"яним принтом з моєї улюбленої колекції паперу "Tenderness".  



Завершальною стадією став декор шопки, який я вирішила зробити не зимовим, а максимально наблизити його до природи регіону. Для декору я використала висічки та вирізалки з цієї ж колекції. Додала  вирізані фольговані елементи, які потім підтримала золотими паєтками.







З своєю шопкою хочу прийняти участь у січневому завданні від Lemoncraft. З дошки я взяла дерев'яний принт, який в мене є зображений на папері, який я використала для обклеєння своєї основи.


Христос Народився! Бажаю усім веселих свят!

1 коментар: