понеділок, 18 травня 2020 р.

Листівка з поп-ап

Привіт. 
Я сьогодні покажу вам свою новеньку листівочку з колекції Pur Pur від ScrapMir. Колекція дуже ніжна і натхненна завдяки милим котикам, які не можна залишити поза увагою. мені дуже сподобались висічки з колекції, розмір яких ідеально підходить для поп-ап. Люблю працювати з маленькими деталями, які можна застосувати у всіх роботах, як в великих альбомах так і в маленьких листівках.


Нещодавно я захопилась поп-ап, він полонив моє серце і хочеться і надалі пробувати в ньому свої сили, продовжувати розвиватися. Маю надію, що буду вас часто надихати такими об"ємними та чарівними роботами, які дає поп-ап.


Моя листівка була зроблена для нашого нового квіткового завдання, у мене квіти є у вирізаних елементах з колекції паперу та висічках. Усі можливі деталі я повирізала з паперу, а потім їх використала у своїх роботах для декору. Іншого допоміжного декору я практично і не використовувала, а обійшлась декором до колекції.


Коли я працюю лише з папером тоді деякі елементи припіднімаю на картон, щоб додати повітря сіж шарами і створити додатковий об"єм.



Натхнення вам і любові! 


Немає коментарів:

Дописати коментар