четвер, 2 липня 2020 р.

Конверт і блокнот

Привітики!
Сьогодні я покажу свій конверт та блокнот, які я робила з колекції "Blue & Blush"


Нещодавно я робила альбом з цієї колекції і у мене залишилися деякі вирізалки, висічки та обрізки з неї, тому вирішила, одразу ж поки все є розкладено на столі, впустити все в роботу. Саме так і з"явилися цей конверт та маленький блокнотик, які я зробила з усіх цих матеріалів.


Основний і найбільший листок пішов для виготовлення конверту, а інші менші обрізки та карточки  - для основи під декор.


Я люблю використовувати все під нуль, щоб потім не перекидалися усі ці залишки. Деякі обрізки я використала для вирізання тегів та вирубки, тому можна сказати, що колекцію я використала усю)).


 Для декору чвого конверту та блокноту я використала висічки та вирізалки з колекції. Листок з квітами з фольгуванням я весь порізала та повирізала з нього квіти та листочки, які потім і використовувала для декору.


З додаткового декору, який я використовувала в своїх роботах були відштамповки на кальці та чіпики, які і урізноманітнили мою композицію.


На кожному форзаці я зробила кишеньку куди потім в процесі використааня можна зберігати литсочки з різними записами. І не оминула зворотню сторону, яку також задекорувала.



Немає коментарів:

Дописати коментар