четвер, 6 серпня 2020 р.

Конверт весільний

Привіт, друзі!
Сьогодні я покажу вам свій конверт на весілля, який я робила з матеріалів з магазину Скраппосиденьки (VK "Скраппосиденьки").


Мій рядок до завдання: крила, ембосинг, напис та ягоди.
Для основи білий акварельний папір, який я потім обклеїла листком з колекції Тендернес від Скрапмір


В своїх роботах я використовую багато шарів паперу і для того щоб вони не були плоскими, я між тими шарами додаю палітурний або пивний картон, який додає повітря мій слоями. І щоб хоч трошки розбавити усі ці паперові шари я додала ембосинг на кальці, шифонові квіточки, мереживо, підвіски мереживні, квіти з мережива, паперові білі листочки та квіточки.


Для приклеювання основи я використала клей Фокус від Євгенії Курдибановської який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності. Для різноманітності композиції додала чіпики листочки та гілочки, які виглядають з під квітів))


На кінці нанесла топінги: бісер, мікробісер та глітер, а також приклеїла паєтки та півперлинки.


Немає коментарів:

Дописати коментар