середу, 10 лютого 2021 р.

Червона листівка

 Привітики!

Сьогодні я з натхненням з чіпиками від українського виробника  Sкрапочка.


Не усі люблять червоний колір, а дехто його щей боїться). Він один з найулюблених моїх кольорів, тому це завдання стало для мене дуже легким та приємним. Червоний колір я обрала для акцентів, так як робити усю листівку червоною не ризикнула). Окрім червоної квітки, тодала ягідки, шнурок, тичинки червоного кольору. 


А ще в своїх запасах знайшла яскравий папір, який ідеально підійшов для мого задуму та підтримав палітру моєї роботи. 
Я люблю в своїх роботах використовувати циферблат годинника, він додає руху та динаміки в роботу, так як годинник це постійний рух в перед)


Для ускладнення фону в листівці я використала фоновий чіпик соти, що додало різноманіття у композицію та зробила її цікавішою. А ще в шарах можна знайти мереживо та чіпики гілочки


В моїх роботах часто зустрічається декор ручної роботи, люблю вкладати в нього свій час, любов і душу. Це робить мої листівки такими моїми, теплими та затишними, а особливо це відчувається з в"язаним декором, який я тут використала.

 
Між шарамо можна знайти дужк дрібні деталі, які гарно доповнюю композицію та роблять роботу завершеною. Іноді, такі маленькі деталі не помітно з першого погляду, але коли придивитися і більш детально все порозглядати, щоразу можна знайти щось нове)). І саме такі маленькі деталі і є дуже важливими в роботі, так як вони розставляють усі крапки в композиції).  


 Саме такими маленькими деталями я тут використала чіпбордові квіточки, а в магазині  Sкрапочка їх  можна знайти в двох розмірах великі та маленькі


Дрібні деталі, які часом і не помітиш з першого погляду, але вони відіграють велику роль в цілому.


На останок я додала топінги та бризки білим грунтом, і все листівка готова) 


Ось так легко і натхненно в мене склалася ця листівка. Не забувайте про наше новеньке завдання, надихайтесь і додавайтесь у лінки. Будемо раді там бачити вас )

Натхнення вам та тепла у серці))



Немає коментарів:

Дописати коментар