середу, 7 квітня 2021 р.

Яскрава весняна листівка

    Привіт, друзі!

Сьогодні з вами я буду надихати вас до нашого нового завдання разом з нашими спонсорами Sкрапочка та  Скрепочка-Скрап .
А зробила я романтичну листівку з жовтими акцентами


Мій рядок: Жовтий + квіти, крила, чіпборд, бризки, сезаль, калька та штампи. Практично усі ОЕ я використала в своїй роботі, але вони настільки поширені і використовуються сною практично у кожній роботі.


Я фанат вирізалок, вирізаю з паперу все, що тільки можна там вирізати, тому набір для вирізання елементів "Ніжні квіти 2" для мене це маст хев для кожної роботи. Маючи такий набір можна зробити роботу використовуючи лише вирізані паперові і вона буде виглядати довершено та унікально.
Але одним набором для вирізання я не обмежилась і в роботу впустила  ще вирізалки з колекції "Наш день", які ідеально пасували одні до одного.


Основою для листівки я взяла листки з колекції "Наш день" і цей листок з дошками ідеально підійшов до палітри моєї листівки. По контуру я прошила листівку нитками жовтого кольору, що додало додаткового акценту, вибрала ніжну жовтеньку квіточку, підібрала жовті квіти з вирізалок та склала композицію.


Квіти на листівці склала у віночок, а поверх виклала розкішну мереживну рамку - чіпики від магазину Sкрапочка
Композицію доповнила мереживом та вирубкою, а на останок мені захотілося ще додати до листівки ще акцентів блакитного кольору. Знайшла в своїх запасах гарнезних графічних метеликів та маленькі квіточки, які доповнили палітру листівки, і саме так мені найбільше сподобалась палітра.


Фоновий чіпик, який виглядає з-під яскравих листочків припіднімає усю цю красу, додає повітря між шарами та робить композицію більш цікавою та витонченою


До речі, зверніть увагу, як гарно пасує фоновий чіпик до малюнку на крилах метелика. Люблю ось такі маленькі на перший погляд не помітні деталі, які часто привертають увагу до себе)

На останок я додала свої улюблені топінги глітер та паєтки, а це все можна знайти в магазині  нашого спонсора Скрепочка-Скрап та білі бризки, які об"єднюють усі деталі в одне ціле .


З своєю листівкою хочу взяти участь у завданні від freetanyflowers Рамки, де ОЕ- рамка та квіти



Натхнення вам та тепла у серці))

Немає коментарів:

Дописати коментар