суботу, 21 травня 2016 р.

Спільний проект "Блокнот" - Етап №1 Музика кохання.

Привіт.  Я продовжую робити нові блокноти в спільному проекті "Блокнот" від ТМ ScrapМир. Сторінок я затонувала на декілька блокнотів, тому для цього етапу в мене вже все було готовим. Я пробігувала сторінки,  по три штуки склала в зошити, поставила під прес, а згодом намітила мітки та зробила проколи для зшивання.
І декілька слів про сам блокнот. Для декорування я буду використовувати набір паперу від ТМ ScrapМир "Музыка любви". Це мій найулюбленіша колекція. тому цей блокнот для мене буде особливим.
І на останок, покажу вам фото сторінок для майбутнього блоку.


2 коментарі:

  1. Как говорится - чисто и просто)
    Ждём следующих этапов)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Намагаюся наздогнати, другий етап виставила)) Сьогодні зшиваю, а завтра постараюся зробити фотографії)

      Видалити