четвер, 30 червня 2016 р.

Блокнот Прованс

Привіт, привіт. От і все, ми дійшли до кінця, кожен з учасників спільного проекту Блокнот з ТМ ScrapМир має власноруч виготовлений блокнот, а дехто і не один а декілька.

Почну з початку: листки я тонувла кавою і корицею, коли гортаєш сторінки блокноту відчувається аромат кориці з легким присмаком кави. Як барвник я взяла львівську розчинну каву Галка ( яку до останнього часу використовувала лише в кавовому кремі для улюбленого торта). Листки занурювала у ємкість з розчином кави, згодом витягувала на піднос, дала стекти воді. А потім - моя вигадка, яка допомогла залишити листки максимально рівними після висихання. Я кожний мокрий листок перекладала сухим, коли сухі листки втягнули зайву вологу, я знову переклала ті ж тоновані листки новими сухими листками. Переклдала я всього три рази, а в кінці так і залишила їх підсихати в стопці, тому при висиханні тоновані листки були не такі покручені ніж б якби вони сохли кожен окремо.
Мої блокноти А5 формату,  листки А4 я складала навпіл в зошити по три листки, а потім поставила майбутній блок під прес.

Наступним етапом було збирання блоку та шиття капталу.  Блок я шила за майстер класом Юлії Фролової Коптським методом,  капітал,  також за майстер класом Юлії. Каптал  мені за першим разом не вийшов, але я не упускала руки, тому наступні мої каптали були вже гарними і акуратними.

Наступний етап: форзаци та розділювачі. Цей етап був дуже захоплюючим,  там вже розігралася моя скромна фантазія. Результатом я задоволена, з своїм скромним досвідом, я це зробила.

Останнім етапом для мене була обкладинка. Її я робила разом з Бариновою Олесею. Але знову ж таки були підводні камені, я зробила замалу відстань між частинами обкладинки, тому блокнот в мене погано відкривається на останніх сторінках.  На наступних блокнотах я врахували свою помилку, і отримала відмінний результат.
Декорування обкладинки мене дуже захопило,  про результати судити вам. Чекаю на вашу критику, яка мені дуже потрібна,  щоб не "вставати на ті ж самі граблі".

Шкода, що спільний процес вже закінчився,  маю надію,  що попереду в нас ще не один не менш цікавий спільний процес.  Дякую Олені, усім експертом,  ТМ Черілана  та ТМ ScrapМир за унікальну можливість для учасників СП навчитися робити блокноти.

У блокноти я зробила три розділювачі з кишенями.
Отже,  блокнот Прованс:







Розділювачі:




Форзаци:



17 коментарів:

  1. Очень красивый и стильный блокнот! Радует взор!
    Судя по обложке, очень аккуратный и добротный проект вышел!
    Спасибо за ваше участие в нашем проекте!
    СкрапМир
    P.S. Добавьте, пожалуйста, баннер финального поста и ссылочку на него)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Інна. Усі блокноти, які я створила у проекті для мене як діти. Їх усіх я люблю, тому в мене вони всі улюблені.

      Видалити
  2. Очень провансовый прованс))) Стиль,с моей точки зрения, очень удачно выдержан)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олена. Робила все інтуїтивно, на свій смак. Я задоволена результатом, але чекаю на критику від досвідчених скраперів.

      Видалити
  3. Какой красивый!!!Обложка просто покорила!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Волшебный блокнот! Обложка потрясающая! Очень здорово, что Вам пригодились мои МК! Спасибо за участие в блокнотном проекте!

    ВідповістиВидалити
  5. Блокнот восхитительный! И очень уютный получился!

    ВідповістиВидалити
  6. Обожнюю прованс! Дуже гарна обкладинка:)

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Дякую, Наталю.Вітаю з народженням синочка!! Нехай росте вам на радість!!

      Видалити
    2. Дякую, Наталю.Вітаю з народженням синочка!! Нехай росте вам на радість!!

      Видалити