вівторок, 28 лютого 2017 р.

СП Зустрічають по обкладмнці. Фінал

Привіт. От і закінчилося наше СП "Зустрічають по обкладинці" від Артклуб. Завдяки дівчатам і їхньому натхненню мені вдалося зробити обкладинки на паспорт та свідоцтва про народження. Не знаю чи я колись сама б сіла їх зробити, а от в компанії не так страшно та самотньо)))
Завдяки цьому спільному процесу я вперше зробила обкладинку на паспорт!!
Дівчатка-дизайнери, дякую вам за натхнення. Скажу вам чесно, я дуже люблю творити в спільних процесах, це так дисциплінує та вчить робити роботу вчасно.

В  цьому спільному проекті я створила такі обкладинки:

1 етап Обкладинка "Париж" деталі тут



2 етап обкладинка "Прованс" деталі тут


3 етап обкладинка "Весна у серці" деталі тут


4 етап обкладинка на перші дитячі документи, деталі тут




6 коментарів:

  1. Волшебные работы! Нам невероятна приятна была твоя компания!

    Сердечное спасибо от АртКлуб UA!

    ВідповістиВидалити
  2. Текстильні обкладинки - моя любов))
    Дякую за участь в СП! Чекатимемо в наступних завдання Арт Клубу ♥

    ВідповістиВидалити
  3. Замечательные работы! Спасибки за участие в СП от Арт Клуба!

    ВідповістиВидалити