вівторок, 2 травня 2017 р.

Вишивальна авантюра

Привіт, привіт.
Забігла вам розказати, що в блозі Crazy Lab дівчата затіяли авантюру, а як я люблю секрети і щось невідоме, тому не можу залишатися осторонь від такого процесу.
З того що вийде планую заскрапити, можливо, буде блокнот, а може і ні. Побачим, що буде , тоді і буду приймати рішення.
Хочу вишивати два дизайн, але почну з складнішого, ну дуже  вже гарні кольори ниток. Тканина в мене не вишивальна -сірий невибілений льон, думаю, що буде гарно виглядати.
Моя електронка: luda.polovunko@gmail.com



6 коментарів:

  1. Люда, теперь я у тебя буду спрашивать: когда ты успеваешь?!)))
    Молодец! Я тоже когда то увлекалась вышивкой. Нужно найти в своих закромах и использовать в скрап работах.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталю, розкажу тобі свій секрет))) Поки я присипляю синочка, читаю і пишу у блозі і соц.мережах, а коли він засинає на ніч, тоді я починаю творити. А нічка довга)))

      Видалити
  2. Людмила, неотбеленный лен будет хорошо смотреться)) Спасибо, что присоединились к проекту "Crazy-lab"!
    Проверяйте почту и ровных крестиков))

    ВідповістиВидалити
  3. Очень рады, что Вы присоеденились к нашей авантюры, будем ждать Ваши крестики!

    ВідповістиВидалити