суботу, 25 серпня 2018 р.

Листівка з морської колекції паперу Прима

Привіт!
   Сьогодні з вами я вам покажу своє свіже натхнення.   Коли я приїхала з відпустки мене вдома вже чекали три дизайнерських посилки. Це так приємно після довгої перерви отримати нові довгоочікувані матеріали та зарядитися свіжим натхненням до роботи. Покажу вам, що я зробила з матеріалів від нашого спонсора магазину Scrapbooking-Ukraine  та магазину  Sкрапочка.

 Папір виявився настільки універсальним, що з нього легко можна зробити не тематичну морську листівку.


А квіти, які зовсім не з тої ж колекції, але прекрасно вписалися в загальну композицію.


Я закохалася в цей чіпик з шпаківнею. Рекомендую вам зайти на сайт і сористатися літніми акціями та знижками. Якість чіпборду на висоті за доступною ціною.


Гілочки чіпборду з різних наборів, але вони прекрасно поєднюються між собою.



І зворотня сторона, по традиції також з мінімальним плоским декором.




Натхнення вам та любові!

2 коментарі: