четвер, 6 лютого 2020 р.

Листівка Любов

 Привіт!
   Сьогодні я покажу вам свою нову яскраву листівку з використанням матеріалів з магазину Katrinshop



Для нашого лютневого текстурного завдання я підготувала листівку з дерев"яним принтом. Додаткові обов"язкові елементи у мене є мереживо, штампи, топінг, шнур. Так вийшло, що усі представлені елементи в мене є в наявності)).


 Для листівки я використала набір паперу від ScrapMir Falling in Love
 з магазину  Katrinshopасортимент якого не залишить нікого байдужим. Основним елементом у листівці є рамка-вінок, який я вирізала з листка для вирізання з цієї ж колекції. 


Свою композицію я доповнила вирізалками та висічками з колекції. Люблю працювати з усім набором, що значно полегшує роботу.




Для напису на листівці я використала чіпик з написом "Любов", що особливо актуально до дня закоханих. 


Увесь декор я клею на універсальний клей від Фабрика декору, який надійно тримає і ціна в нього хороша. Також в роботі використала мереживо та білий вощений шнур.



Натхнення вам та тепла у серці!

1 коментар:

  1. Alright...

    What I'm going to tell you might sound really creepy, and maybe even kind of "supernatural"

    BUT what if you could just press "PLAY" to LISTEN to a short, "musical tone"...

    And INSTANTLY bring MORE MONEY to your life??

    What I'm talking about is thousands... even MILLIONS of DOLLARS!!!

    Think it's too EASY?? Think this couldn't possibly be for REAL?!?

    Well, I'll be the one to tell you the news.

    Usually the largest miracles life has to offer are also the EASIEST!!!

    In fact, I will PROVE it to you by letting you PLAY a REAL "magical money tone" I've produced...

    YOU just push "PLAY" and you will start having more money come into your life. starting pretty much right away.

    TAP here now to PLAY the wonderful "Miracle Abundance Sound Frequency" as my gift to you!!!

    ВідповістиВидалити