четвер, 21 травня 2020 р.

Огляд посилки від ScrapJoy

Привітики!
Сьогодні я покажу вам свою посилку, яку я отримала від нашого спонсора магазину  «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».



Жодна моя робота не обходиться без клею, його завжди йде багато і ніколи не вистачає, тому я при кожній нагоді поповнюю його запаси. Мій вірний і перевірений клей палітурний від Фабрика Декору на який я люблю клеїти папір і паперовий декор, а ще в мене не обійтися без нього кожному блокноті, яким я проклеюю блок.


Новий для мене клей Глоссі ефект від Фабрика Декору на який я планую приклеювати  паєтки та інші топінги, думаю, що і чіпик ним можна буже покривати). І для приклеювання об"ємних  деталей клей силіконовий для гарячого пістолета.


Чіпик я часто залишаю в первинному вигляді, а іноді покриваю його грунтом, запаси якого потрібно було поповнити. Даю посилання на увесь розділ з грунтами так як той, який брала я був вже останнім))


  А ще господиня магазину - Марічка не залишила мене без подарунків, які вона завжди кладе до кожного замовлення. До мене ще приїхали три гарнезні рамки,  шифонові квіточки та біленькі гілочки.



Тепер я почерпнула море натхнення і йду творити нові роботи. А Вам бажаю натхнення та любові!

З вами була, Людмила Половинко!

Немає коментарів:

Дописати коментар