понеділок, 31 серпня 2020 р.

Альбом з метеликами

Привітики!
Сьогодні я покажу альбом з одної з останніх наших колекцій  Pink Childhood. Свій альбом я творила до нашого нового завдання з метеликами, тому і метеликів на кожній сторінці багато. 


Коли я обирала собі матеріали для дизайнерської посилки, з цієї колекції  планувала зробити листівки чи коробочки, але коли я отримала усі ці вирізалки та висічки мої плани кардинально змінились)). Мені стало шкода різати цей папір на листівки, тому вирішила створити альбом. У останніх нових колекціях, як на мій смак, висічки та вирізалки ідеального розміру для усіх видів робіт, вони гарно впишуться як в маленькі листівки так і в великі альбоми.




 Такого формату альбом я робила вперше і мені настільки сподобалась така конструкція, що тепер  точно знаю, що такого плану це не остання моя робота. Альбом гармошка підходить для альбомів з мінімальним декором, там не можливо приклеїти об"ємні квіти чи важкі полімерні фігурки, а от для такого паперового декору, який не додає зайвої ваги він ідеально підходить.






 Так як я любитель вирізалок, тому усе вирізала, а потім використовувала для декору альбому. Папір в колекції нвжних пастельних кольорів, тому мені захотілось додати контрасту, який в мене у вигляді крафтових висічок і вирубки, за допомогою якого я ще більше підкреслила ніжність самої колекції.





 Так як свій альбом я робила до завдання з метеликами, тому вони порхають на кожній сторінці мого альбому. Листка для вирізання з метеликами з даної колекції мені не вистарчило, тому в хід пішли мої запаси від інших колекцій, які були серед моїх скрапових скарбів.







  Використовувати усю лінійку товарів з колекції, яку пропонує виробник значно простіше, так як дизайнери, які працювали над її створенням все продумали і створили багато елементів декору, який ідеально пасує до паперу. Особливо, раджу використовувати усю лінійку декору саме початківцям, так можна сворити ідеально гармонійну роботу, якщо у вас ще немає стільки досвіду щоб все самому підбирати.













Немає коментарів:

Дописати коментар