четвер, 15 липня 2021 р.

Листівка весільна

    Привіт, друзі!

Сьогодні я буду надихати вас своєю весільною листівкою разом з Sкрапочка . 


Сезон весіль в розпалі, тому я продовжую спамити своїми весільними роботами).  Основним елементом листівки стала моя улюблена весільна пара , люблю ці чіпики і завжди беру їх з запасом, так як розходяться в мене дуже швидко)). 
Люблю використовувати фотовий чіпик, він гарно ускладнює фон та робить роботу більш цікавою та рельєфною, в роботі я використала фоновий чіпик куб, який розрізала на потрібного розміру фрагменти. Використала обручальні колечка, які відрізала з чіпика весільного торта.
Ну моя улюблена флора, яка є в кожній моїй роботі, а саме гілочки та квіточки, які можна знайти серед шарів листівки








Натхнення вам та тепла у серці))

Немає коментарів:

Дописати коментар