пʼятницю, 20 серпня 2021 р.

Музичний блокнот

    Привітики!

Сьогодні я зробила блокнот з матеріалів від нашого спонсора  Скрепочка-Скрап .
Я дуже хотіла спробувати папір щільністю 240 г/м2 і була дуже приємно враженна його якістю, це дуже щільний і якісний папір. Мені подобається те, що вирізалки не потрібно додатково проклеювати для більшої щільності.


Я фанат вирізалок, вирізаю з паперу все, що тільки можна там вирізати, тому такий набір для вирізання для мене це маст хев для кожної роботи. Маючи такий набір можна зробити роботу використовуючи лише вирізані паперові елементи і вона буде виглядати довершено та унікально.
Саме з одного паперу я і зробила свій блокнот, який оздобила лише паперовими вирізалками.


Для свого блокноту я використала набір паперу Tender spring а для оздоблення набір для вирізання Music та листок для вирізання 30*30 см Music. Мені вирізалок для робіт йде дуже багато, тому їх ніколи не буває забагато)). Тут неймовірні вирізалки, розкішні дизайни та гарна палітра, хоч і набір паперу Музика я і не брала, але вирізалки підійдуть і до інших колекцій. Але вже знаю точно, що саме такий набір я візьму наступного разу, ця колекція дууже стильна. 







Натхнення вам та тепла у серці))

Немає коментарів:

Дописати коментар