неділю, 2 жовтня 2016 р.

Курс молодого бійця Урок 2. Композиція.

Усім привіт. Я продовжую навчання на курсі молодого бійця. На другому уроці ми розглядали композицію. Тут Маша все гарно викладає та показує помилки на своїх старих роботах, а сюди зайдіть, щоб прочитати продовженя.



Короткі тези з нашого уроку:
1. Цілісність композиції. (поєднання основного елементу з декором за темою, стилем і кольором)
2. Головний елемент. Це той елемент навколо якого має викладатися весь декор і заголовок. 
В кожній роботі має бути сенс (смысловой центр) композиції. В сторінах - це фотографія, а в листівках карточка або квіткова композиція.
Композиційний центр - це центр, який втримує погляд глядача.
Геометричний центр - це перетин двох діагоналей.
3. Правило золотого січення: найкраще місце для розміщення головного елементу композиції - це 1/3 по горизонтальній і вертикальній лінії. 
4. Правило трьох. Гармонійна композиція буде тоді, коли не буде більше трьох основних елементів.
5. Правило стійкості. Врівноважувати композицію, збалансовувати всі елементи.
6. Не перегружай.
7. Правило прямих ліній.
8. Дублювання. Кожний елемент має мати пару (відтінки, принти, розміри елементів можуть бути різними,  форма одна.)

Урок 2.2 Квіткова композиція.
1. Згруповані квіти
2. контрасні квіти  (великі - малі, матові - блискучі)
3. Великі квіти розміщати обличчям до глядача.
4. листки розміщати від центру, групувати по 2-3 шт., але не розміщати їх однаково один від одного. Листя різних форм і кольорів додає ізюминку.
5. Композиція має худіти до краю 
6. Дрібні квіти розміщати групами по 2-3шт.
7. Додавати завитки. травку та акценти (капельки)
8. Рівновага. Стійкість композиції за допомогою розміщення додаткової групи квітів для рівноваги).

А тепер до домашнього завдання.
Потрібно було зробити листівку з використанням правила "Золотого січення" і використати дві точки в своїй роботі.


В цій листівці я використала верхній лівий та нижній правий кут. "Квіткову клумбу" я врівноважила великим написом у протилежному куті. 
Всі елементи декору я підібрала в одній кольоровій гамі, але бачу, що нижній темно-зеоений листок ніби вибивається за кольором. На мою думку, його потрібно трошки приглушити, підмалювавши білою фарбою.
Головним елементом в листівці є квіткова композиція - це і є композиційним центром, а напис -  сенсовим ценром (смысловы центром). 
 Також використала правило прямих ліній - по прямій я розмістила жовтий папір, мереживо та букет. Принт на папері дублюється, лише він різний за розміром, а також є дублювання маків, мережива та троянд. 
Квіти для листівки я підібрала контрастні, вони різних кольорів та розмірів. Дві великі квітки я розмістила під кутом, не "обличчям" до глядача. листки розміщенні від центру, згруповані попарно і різні за кольором. Менші квіти намагалася групувати, але на скільки мені це вдалося? Додала акцентів на роботу за допомогою скляних капель. Я не створила ще один менший композиційний цент щоб врівноважити мою клумбу, чи досить напису не знаю.
На скільки мені вдалося правильно розписати переваги і недоліки не знаю, чекаю серйозну критику з вашого боку.

Наступне завдання розібрати свої старі роботи щодо правил композиції.

Вінтажний блокнот. Деталі можна роздивитися тут

Деталі декору, танину і папір я намагалася підібрати за палітрою та стилем. На картинку нанесла кракелюр, щоб підкреслити натік на її вік. Картинка є композиційним, смисловим та гкометричним центром. В роботі я продублювала мереживо і квіти. Квіти різні за розміром, фактурою та кольором. Мені в око кидається біла квітка

Вінтажна листівка. Деталі можна роздивитися ось тутечки


Декор і папір намагалася підібрати за кольором та стилем. Головний елемент -  це квітка з мережива (тут в мене сумніви, можливо основним елементом є і картка з зображенням годинника). Композиція розміщенна по прямій лінії вертикально. В роботі дублюю мереживо, листки (різні за кольором та фактурою), принти на папері (тут дублюю не все).
Мене в цій роботі бентежить карточка з годинником і розміщення напису в правому нижньому куті.

Синій блонот. Детальніше тут.
Композиційний центр - карточа з велосипедом, вона ж є і геометричним та смисловим???. В роботі я дублюю лише кольори паперу та прапорці. Декор я розміщала по діагоналі внижньому лівому та написи в верхньому правому кутку.
Бентежать мене три написи на блокноті. Чи це не забагато?

Далі буде...

4 коментарі:

  1. Домашнее задание выполнена на отлично))) если не против, выскажу и я свое мнение по первым работам.
    в первой на мой взгляд, подложки слишком разбросаны. их бы поглубже под основную картинку. и да, белый цветок)
    во второй первое, что бросилось мне в глаза, это манекен в горошек. он отвлекает мое внимание от цветка. который, кстати, прекрасен.
    И третья работа. Как по мне, то уж слишком темный фон для общего настроения блокнота. Главная надпись "блокнот". а остальные лично мне в глаза не бросились. выступают как дополнения, как декор.
    Спасибо за участие в проекте. жду в новом уроке)

    ВідповістиВидалити
  2. Мне очень понравилась винтажная открытка.В ней всё сошлось: черно-белая перекличка полосатой и узорной подложек с горошковым манекеном, колористический тон бумажной салфетки-подложки с шикарнейшим цветком. Кстати цветочная композиция с этим роскошным цветком, разными по форме и структуре листьями....так понравилось, что утащила как образец к себе:-)
    Долго размышляла над надписью. Искала связь между стилем открытки, цветком, манекеном, часами - причем тут "навсегда" и всё остальное. Знаете, все это соединилось в лозунг "Женственность навсегда!" Ну, правда, манекен в горошек - это платье, женское платье; цветочная брошь - изысканное женское украшение, придающее своеобразный шарм любому наряду;часы как некий метраж времени, ну и сама надпись в переводе означающая "навсегда". В общем, я покорена этой открыткой))
    Только есть два момента, которые режут глаз: верхний дотс около манекена кажется лишним, к тому же размерами спорит с серединкой цветка. И обрамление у надписи совершенно не в винтажном стиле. Винтаж - это текучие, плавные, скругленные линии, а обрамление надписи с острыми копьями, более подходящими к готике. Если эти два момента поправить, то открытка просто суперская, я хотела бы такую получить!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Ева. Мне очень приятно, что кто-то мою работу берёт себе как образец. Приятно кого-то вдохновлять.А что касается надписи, то у меня вечная проблема, люблю я их втулить по две штуки, а потом не нахожу покоя)) Чесно говоря, мне так понравилось ваше описание, я покорена. Дотс я специально додовала чтоб было повторение, вот, как всегда переборщила, а в рамке в стиле готика можна подрезать острые концы, вот и будет что-то подобное на Винтаж.))
      Ева напишите мне свой адрес, я с радостью подарю вам эту открытку.

      Видалити