понеділок, 23 липня 2018 р.

Ніжна листівка+ відео МК

Привітики.
Сьогодні я вам покажу ніжну листівочку з неймовірно ніжної та повітряної колекції "Мгновение нежности" від Art Land, яка надихає та стимулює до створення нових робіт. Для цієї листівки я використала вже всі обрізки, які в мене залишилися від попередніх проектів. Так як я не люблю залишати шматочки, тому завжди стараюся по максимум пускати їх в діло. 
   Ну що подивимося що в меня получилось?




Я люблю спостерігати за створенням шедеврів інших майстрів і надихатися на свої маленькі звершення. Саме тому я вирішила спробувати зняти перше відеоМК для вас. Ну що подивимося?



   А тепер запрошую роздивитися деталі листівки на фото.








   Щоб на спинці листівки гарно з"єднати обрізки, я згадала про свій улюблений дирокол. Додала ще вирізані квіточки і прошила на машинці. 



Покажу свою листівку в галереї вересня Woodchic


   

Немає коментарів:

Дописати коментар