понеділок, 2 липня 2018 р.

Листівка для нової ДК Арт Клуб Юа

   Привітики.
   Хочу поділитися з вами чудовою новиною: я стала частинкою дизайнерської команди мого улюбленого блогу Арт Клуб Юа. Здійснилася моя заповітна скраперська мрія, і я творю з мегаталановитими дівчатами у одній команді.
   І сьогодні я вам покажу свою нову листівочку, яку я робила для свого першого завдання для нової команди.










В роботі використала чіпборд Woodchic та штампи від Майстерні Скрапштампінг покажу свій альбом в їхніх галереях.



4 коментарі:

  1. Людочка, поздравляю с новой творческой семьёй. Ты такая молодец, столько красивых работ у тебя. ЖДу еще больше красоты!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочка!!! Я бачу, що ДК мені йде на користь!! Завжди стараюся зробити щось нове і цікаве.)) Це своєрідний стимул до розвитку та руху в перед до мети).

      Видалити
  2. Ой, ну это вообще нежнейшая красота!! Спасибо от WOOD chic).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!! Я дуже її люблю, робила цю листівку з улюбленої Прімівської колекції.

      Видалити