пʼятницю, 10 серпня 2018 р.

Огляд дизайнерської посилки від магазину Скрапочка

Привіт!
Сьогодні я прийшла показати вам красу, яку отримала від нашого спонсора - магазину  Sкрапочка.
Якщо ви ще не знайомі з цим виробником чіпборду, то я вам рекомендую зайти на їхній сайт і скористатися акцією: зробити замовлення на 200 грн та отримати в подарунок безкоштовну доставку Укрпоштою, а також між своїми покупцями магазин Sкрапочка щомісця розігрує сертифікат на 200 грн.

Для себе в цьому магазині я знайшла прекрасні дитячі дизайни та мега ніжні листочки та гілочки. Подивимося, що саме я собі вибрала в магазині нашого спонсора Sкрапочка.


Частина чіпиків не дочекалася до фотосесії, вони одразу ж пішли в діло. Натхнення це така річ, що треба використовувати його поки воно є)).



Від дизайну цього чіпика я в захваті.



Дитяча тема у  Sкрапочці поза конкуренцією. Милі та ніжні дитячі дизайни не залишать байдужим жодне серце.


Милі колясоки та дитячі ліжечка представлені в декількох варіантах, одразу важко обрати).

Для того щоб краще зорієтнуватися в розмірах чіпборду пропоную подивитися коротенький відеоогляд моєї посилки.


Що мені подоюається, що в Sкрапочці  увесь чіпик йде з основою, що забезпечує його захист при транспортуванні а також зберіганні. А для того, щоб вміло і акуратно витягнути чіпик з основи додається докладна і зрозуміла інструкція.



Чіпборд на тему флори я вибирала в цьому розділі, а дитячі тут.
Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар