пʼятницю, 17 серпня 2018 р.

Тревелбук, або книга подорожі

Привітики, друзі!
  Сьогодні я буду надихати вас на нові подорожі.
  Хто з нас не любить подорожувати? Та мабуть, що ніхто. Я люблю пізнавати нові місця, міста та країни. Подорожі - це море нових вражень, багато інформації, нові фотографії з цікавих та визначних місць. А куди ж записувати свої враження, почуту інформацію, куди вклеїти фотографії та поскладати пам"ятні квиточки як не в щоденник подорожі. Саме таку книгу я вам сьогодні і покажу.
   Для свого тревела я не оформляла обкладинку, так як планую його носити з собою та активно ним користуватися, а декор в дорозі може пошкодитися. Я зробила мідорі блокнот, куди завжди можна вставити нові зошити, що дуже зручно.







   Запрошую погортати мій тревел у відеоогляді.





   В середині є три зошити. Один з кишеньками та місцями для вклеювання фотографій, а два з чистими листами для замальовок та записів. На двох форзацах є тканинні кишені, куди можна помістити документи для подорожі.
















Бажаю вам цікавих та пізнавальних подорожей!
Візьму участь у завданні:



2 коментарі: