суботу, 12 жовтня 2019 р.

Огляд посилки від Скрапочка

Привітики.
Сьогодні я покажу свою посилку з чіпиками від нашого спонсора магазину  Sкрапочка.


Кажуть, що сани потрібно готувати влітку, тому я, хоч і трошки з запізненням, але готуюся до зими та нових зимових проектів. Моя посилка на цей місяць складалася практично з святкових новорічних чіпиків з розділу "Новий Рік, Різдво"

Я люблю такими сніжинками розставляти акценти в своїх роботах, їх в палетці так багато, що вистачить не на одну роботу. Запаслась ними на всю зиму)).


Дуже люблю ось такі снігові кулі, які в магазині Sкрапочка можна знайти з різними предметами в середині. Минулого року я використала не одну таку кулю, і маю багато планів з нею і на цей рік.



 В розділі "Новий Рік Різдво" ще можна знайти таку ж кулю лише з оленем в середині.




В моїй посилці були ще рамки та мої улюблені гілочки.

Немає коментарів:

Дописати коментар