вівторок, 8 жовтня 2019 р.

Огляд посилки від Лавка Совушки

 Привіт!
   Сьогодні я покажу вам свою посилку від магазину Лавка Совушки



В магазині Лавка Совушки широкий асортимент товарів, а для своєї посилки я обрала такі "цукерочки")). Я часто роблю роботи з квітами,  тому ще одні маленькі квіточки мені не завадять. Тепер в моїх запасах є маленькі жовті троянди та маленькі квіточки вишні.


Ви не повірите, але я на стільки консервативна, що ще не пішла в хвилю моди і не творила з замші. Тепер вона в мене є, тому точно буде ніжний дівчачий альбомчик або блокнот.
Замша виявилась настільки тактильною, що це не остання моя покупка. А в  Лавка Совушки є широкий вибір і замші і бавовняної тканини.



Я була б не я якщо б не взяла у свою посилку папір)).  Вибрала папір з колекції Delicious Recipes від СкрапМір, а саме листок сервіз та чайна роза. Так як я любитель повирізати, то в мене ці листки підуть під ножиці)).
А ще я поповнила свої запаси мережива, цього разу взяла рожевого кольору. 



Для роботи завжди в нагоді не буде зайвою  додаткова банка клею, так як він часто любить закінчуватися так невчасно. Взяла собі клей універсальний та палітурний від Фабрика Декору. І ще мега ніжна та приємна на дотик велюрова стрічка, яка  буде зав"язкою для майбутнього альбому.
Ні і як без гарного упакування своїх робіт.)) І в цьому нам допоможе магазин Лавка Совушки та папір тіш"ю.



А ще я отримала до свого замовлення ось такий приємний подарунок.)



Натхнення вам та тепла у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар