четвер, 30 квітня 2020 р.

Упакування для солодощів

Привіт. 
Сьогодні я покажу вам коробочку для солодкого подарунку з колекції So Loved від ScrapMir.


Таку коробку я зробила для упакування коробки цукерків, вже не так банально і просто буде виглядати мій подарунок.


Усі можливі деталі: віночки, квіти я повирізала з паперу, а потім їх використовувала у своїх роботах для декору. Іншого допоміжного декору я практично не використовувала, а обійшлась декором до колекції, чіпиками та висічками.


З обрізків паперу, який залишився після виготовлення цієї коробочки я вирізала заготовки для квітів, а потім їх же застосувала для цієї коробочки.



З додаткового листка для вирізання я вирізала віночок, який і став моїм центральним елементом композиції, який я доповнювала іншими елементами.


В роботі я використала практично лише паперовий декор, тому, щоб робота не виглядала плоскою я усі елементи піднімала на картон, щоб вигляд був об"ємнішим.


Не обійшлося і без моїх улюблених листків з тежиками, які повирізала і використовую для декору робіт.




Завершальним етапом було приклеювання топінгів а в кінці нанесла бризги білим грунтом.



Також моєю окремою любов"ю є білетики, які настільки універсальні, що підходять до інших колекцій.


Коробочка закривається на магніти, а так вона виглядає з середини:


Натхнення вам і любові! 



Немає коментарів:

Дописати коментар