неділю, 16 жовтня 2016 р.

Курс молодого бійця Урок 3

Всім привіт.
Час летить невблаганно, вже знову потрібно звітуватися про виконане домашнє завдання з Курсу молодого бійця. Цього разу ми проходили урок № 3 про поєднання кольорів.


В мене жовтень є і буде дуже насиченим, буду старатися все робити вчасно, щоб потім не потрібно б було підтягувати хвости.
На домашнє завдання нам необхідно було зробити три листівки з різноманітними поєднанням кольорів.
Перша листівка монохронна, правда я її зробила ще швидше (роблю собі поблажку через брак часу в цьому місяці)





Наступна робота з використанням двох протилежних кольорів на крузі.




Фото нічне зроблене на телефон. Завтра знімлю на фотоапарат і заміню.
В реалі на цьому магніті є салатовий і рожевий кольори.

Наступна листівка зроблена з трьох рівновіддалених один від одного кольорів
В цій листівці я використала пастельні фіолетовий, зелений і коричневий кольори.






2 коментарі:

  1. Какая красота!!!!!красотааааа! первая и третья просто супер! и это всего лишь третий урок))) и знаете в чем разница? не в работах, а в фотоподаче! сфотографируйте любую из двух на телефон дома в полночь под лампой - и она не будет так прекрасна, как сейчас на фото)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Машо. Це домашнє завдання мені було дуже важко виконувати. Щось ніяк мені не було ні часу, ні сил. Все ніяк не наважувалася сісти за роботу. В мене зараз складний етап в житті, настав час прорізання зубів у синочка, тому і сил не вистачає. А як знаходиться вільна хвилина сідаю за творчість.

    ВідповістиВидалити