середу, 12 жовтня 2016 р.

Листівка "З днем народження"

Привіт. В мене знову новенька листівочка. Останнім часом мені подобається творити в такій палітрі, вона мене надихає.
В роботі я використала новий штамп, який мені подарувала прекрасна і розвиваюча фірма - Скрапштампинг



Трішки фото деталей:




Беру участь у завданні:
СП "5 секретів щастя" від Декограду
Зробила бризки зеленим спреєм


Галарея робіт від Майстерні Скрапштампінг
в роботі використала штамп квітку


Скетч від Модне хобі


Проект "Любимый материал" Брадси, капли, дотси" выд Першого былоруського
В моїй роботі є брадс і дотси.


Галарея від Леся Згарда
використала штамп "З днем народження"
GALLERY
Штампинг для початківців від Скрапштампінг

10 коментарів:

  1. Ці заембосовані квіточки додають легкості вашій листівці! Мені сподобався цей прийом! Гарно виглядає!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юлічка, дякую. Я дуже люблю робити ембосинг на кальці, але є пудри, які відслоюються.

      Видалити
  2. Пепельный фиолетовый смотрится обалденно! Спасибо от команды TM Lesia Zgharda :)

    ВідповістиВидалити
  3. Нежно и романтично! ;)
    Спасибо от блога Lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити
  4. Выглядит так, будто е достали из бабушкиного сундука) Спасибо от мастерской СкрапШтампинг!

    ВідповістиВидалити
  5. Прекрасная цветовая гамма! Спасибо от Скрапштампинг!

    ВідповістиВидалити