пʼятницю, 24 березня 2017 р.

Обкладинка на паспорт Прованс

Привіт.

Я останнім часом зовсім мало маю часу для творчості, підростаючий синочок на стільки прив"язаний до мене, що мама не може відійти ні на один крок, а якщо вона ще й чимось зайнята і не звертає на нього увагу, тоді піднімається галас, що мама змушена все идати та займатися лише дитиною))) Але це настільки приємно відчувати що ти для дитини весь всесвіт, що без тебе зруйнується весь світ, що ти супермама, яка завжди захистить і приголубить. Рукоділлям займаюся ночами, коли уже всі сплять, а якщо і знайдеться час вдень порукодільничати, тоді процес затягується на декілька годин, навіть і на декілька днів. Але не зважаючи ні на що я продовжую щось витворяти, тому що так я відпочиваю і забуваю про всі клопоти.

Сьогодні я вам покажу обкладинку на паспорт в стилі прованс для виготовлення якої я використала свою одну з найулюбленіших колекцій паперу French Provance від ТМ ScrapМир. Свою роботу покажу в галереї березня





Немає коментарів:

Дописати коментар