четвер, 30 березня 2017 р.

Аліса в країні Чудес

Привіт, привіт.

Замічаю за собою, що я надаю перевагу мімішним роботам, щоб все було світлим і пухнастим, об"ємним та квітковим. Сьогодні я спробувала вийти з зони комфорту та зробити роботу, яка зовсм мені не притаманна, яка повна моя протилежність. З своїм чарівним блокнотом візьму участь у казковому завданні в блозі Freetany Flovers  В Країні Чудес.


















Сторінки в блокноті затоновані кавою, обкладинка тверда обтягнена тканиною. Блокнот має три розділювачі, які задекоровані вирізаними елементами з набору паперу від   Scrapmir Time to Dream

Блокнотик покажу у гелереї постійних читачів від ТМ Scrapmir та візьму участь у завданн "Заскрапим букву Б" від Art Land (блокнот, бутилка, банка, брадс, бутон роз)

8 коментарів:

  1. Люда, блокнот вышел КЛАССНЫЙ! Бумага эта сама по себе оч.здоровская. Еще какую ты шикарную подобрала тканевую обложку...мммм...вышла из зоны комфорта не напрасно. Работа УДАЛАСЬ!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташенька, большое спасибо за поддержку!!! Значит не зря я порезала эту бумажку.)))

      Видалити
  2. Чудесный, сказочный блокнот! В духе Алисы) Спасибо за участие в задании от Freetany Flowers!

    ВідповістиВидалити
  3. Людочка,смотрю мой презент "пошел в вход")))Мне нравятся,когда люди выходят из зоны комфорта и тогда работы получаются особенные.Таинственный блокнот получился.Спасибо от блога Art Land

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катю. Так цей папір в мене лежав довго, я ніяк не могла наважитися на те, щоб взяти його в хід. Нарешті, я зробила щось для себе, а то була як "сапожник без сапог"))). Ще раз дякую за набір та шикарні сердечка💜💜💜💜

      Видалити
  4. Симпатичный, сказочный блокнотик. Спасибо за участие от блога Art Land!

    ВідповістиВидалити