понеділок, 28 травня 2018 р.

Фінал СП "Чарівні шматочки" із Скрап Релакс

Привіт, мої любі.
   Я мало не пропустила фінал СП "Чарівні шматочки" в якому брала участь. Швиденько виправляюся і показую свої роботи. 
   Насамперед, хочу подякувати дівчаткам за неймовірно цікавий та корисний проект, завдяки якому у кожної з нас хоч на трошки зменшилися залишки паперу. Я великий фанат та шанувальник паперу, тому не піднімається моя рука, щоб викинути в смітник обрізки. Останнім часом,  я стараюся максимально використовувати увесь набір на альбом, а те що залишається з них потім роблю бюджетні листівки, які розходяться, як "гарячі пиріжки". Але, хочиш ти цього чи ні, за два роки вже назбиралася чимала купка обрізків, а цей проект хоч на трошки її зменшив.
   Дівчатка, ще раз дякую за організацію та натхнення, за підтримку та добрі слова.


   Покажу ще раз те, що я створила з вами в цьому проекті. На першому етапі я робила дві листівки з паперу, який в мене залишився від останнього міні-альбому.




   Для другого етапу ми робили сторінки. На моїй сторіночці в основі композиції шматочки паперу, там були полоски шириною від 1 см. В фаната паперу не пропадає жодний шматок.))



   Останній третій єтап був присвячений міні-альбомам. В основі мого альбому є залишки від набору "Любов" від СкрапМир. Ще на початку своєї творчості, а це було два роки назад, я купила цей папір. Тоді ж, я з нього зробила два блокноти з розділювачами, а решту склала назад в пакет і сховала до кращих часів. 


А ще вам покажу відеоогляд альбому, який зазняла вже після публікації свого посту.



   Шкода, що проект закінчується, запасів обрізків в мене ще ого-го як багато. Я б ще із задоволенням б потворила з вами краси і паралельно б працювала над зменшенням свого добра. 

Немає коментарів:

Дописати коментар