суботу, 30 червня 2018 р.

Ніжний альбом. ДК Art Land

   Привіт. Сьогодні я вам покажу ніжний альбом, який в мене на 100% паперовий. Я люблю максимально використовувати папір, вирізаю з колекції усе що можна вирізати. А вже потім з цих елементів складаю композиції, доповнюючи їх ще додатковим декором. Ну що приступимо до перегляду?











Я зняла для вас короткий відео огляд альбому.



А тепер найтерпеливіших і любителів порозглядати фотографії пропоную роздивитися деталі кожного розвороту. 









   Мій альбом про любов та ніжні почуття, про чарівні та неповторні хвилини життя. 
































Натхнення вам і хорошого настрою!

В роботі використала чіпборд Woodchic та штампи від Майстерні Скрапштампінг покажу свій альбом в їхніх галереях.

4 коментарі:

  1. Людочка, альбом вышел бомбический! Смотрю, восхищаюсь, вдохновляюсь!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталочко, щиро дякую! Мені дуже приємно читати такі слова, а особливо від тебе!

      Видалити
  2. Людочка, альбомчик дуже-дуже класний вийшов!!! Ця колекція паперу просто чарівна!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, Камілочко!! Колекція дуже ніжна і так надихає на створення нових шедеврів!

    ВідповістиВидалити