понеділок, 9 липня 2018 р.

Скринька для швейних ниток

Привітики.
   Я, вже багато років, зберігала свої швейні нитки а старій картонній коробці. Яку приходилося латати і реанімовувати, щоб вона ще хоч трошки  мені прослужила.
   Одного дня я вирішила, що настав той час щоб її замінити. Я є в душі естет і перфекціоніст, тому все має бути гарно та акуратно. 




На кришці коробки я зробила м'яку подушку для голок та булавок, які є постійними помічниками у шитті. 






   В работі використала папір з  колекції "Мої вкусняшки" від Аrt Land.
   Натхнення і гарного настрою вам!

4 коментарі:

  1. Как красиво, оригинально и главное пролезная вещичка!!

    ВідповістиВидалити
  2. Я тоже люблю практичные, красивые и нужные вещицы! Супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юлічка!! Хоч всі мої нитки і не помістилися в нову коробку, але ті які я постійно використовую тепер завжди під рукою.

      Видалити