суботу, 5 січня 2019 р.

Огляд посилки від Adidin-Scrapbooking

Привіт!
Сьогодні з вами Людмила Половинко . І я прийшла показати вам посилку, яку я отримала від магазину  Adidin-Scrapbooking.


Наступив Новий рік і з новими силами та натхненням ми приступаємо до роботи. Свою посилку я отримала ще в минулому році, але підготовка до свят та хвороби не дали можливість творчо працювати. Без творчості мені ніяк не обійтись, тому з подвійним натхненням та азартом вступаємо в новий рік. Дякую вам за те, що ви залишаєтесь з нами та підтримуєте нас у наших починаннях.

Я отримала порцію свіжих матеріалів, які починаю опрацьовувати і скоро буду надихати Вас. 


До моєї посилки входили 3D камінчики від Прима, про які я давно мріяла та шукала.


І для гарного упакування своїх посилок та замовлень завжди у пригоді стануть мега ніжні наклейки від Фабрика Декору.


Жодну роботу не зробиш без клею, який завжди є в моїх покупках, так як він має здатність завершуватись у самий не відповідний момент.
Я дуже люблю еко - роботи і часто їх роблю. Звичайно, в мене не чистий стиль, а частіше виходить змішання стилів. Для таких робіт я взяла папір.
Також для своїх альбомів я взяла картонні заготовки, яких ніколи не буває забагато.


І як же без подарунків до покупки. Жодна посилка з магазину Adidin-Scrapbooking не приходить без маленького, але дуже потрібного подарунку.


З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар