четвер, 17 січня 2019 р.

Підвіска серце. Майстер клас

Привітики.
Сьогодні я хочу показати вам своє сердечко підвіску з найніжнішої  колекції від ROSA TALENT "Love story". Ця підвіска стане подарунком до Дня Закоханих, яке незабаром ми будемо святкувати. 

Нещоавно, я робила альбом з цього паперу, а з листків, що залишились вирішила зробити сердечко. Спочатку я планувала зробити м'яке серце, але в процесі роботи зробила підвіску в основі якої є палітурний картон для стійкості основи. Усі висічки, які я використовувала для підвіски також робила із цього ж паперу, що ідеально поєднюється один з одним.

Запрошую переглянути відео майстер клас з виготовлення цього сердечка:




В роботі я використала багато мережива та мереживних висічок для того щоб створити легку і повітряну роботу.


Тепер жодна моя робота не обходиться без чіпиків, а в  ROSA TALENT їх є на будь-яку тему та смак. Мій улюблений чіпик, це флора, його я завжди маю з запасом і люблю використовувати по максимум.



На паперову основу серця я нанесла пасту через трафарет, і тим самим створила цікавий фон. Для декору серця я використала висічки з колекції Emotion & Romance , сюди ідеально вписались спили з сердечками та квіткові композиції. 


Менші квіточки також робила з цього ж набору паперу за допомогою наших діруколів.


Центральним елементом композиції стала висічка з листка для вирізання, на яку я приклеїла чіпик з нотами.


Принцип, багатошарових композиції передбачає наявність багатьох різних шарів, які не помітно з першого погляду, а деякі, щоб побачити потрібно ретельно розглядати роботу. Люблю такі роботи, при перегляді яких кожного разу знаходиш знову і знову нову деталь)).



Для себе відкрила клей-лак для декупажу, на який тепер клею усі топінги. Після висихання його завсім не помітно на роботі. Він не просто прозорий, а й матовий, і не залишає жодного блиску.


 І ще декілька деталей роботи.



Натхнення вам та безмежної любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар