понеділок, 4 лютого 2019 р.

Майстер клас з виготовлення чайного будиночка

Привітики.

Мені завжди подобались усілякі органайзери, які не лише зручні, а й гарні і доповнюють інтер'єр в домі. Цього разу я організовую свій простір на кухні і роблю порядок з чайними пакетиками. На сайті ROSA TALENTє широкий асортимент заготовок для чайного будиночка, де я вибрала дизайн який найбільше припав мені до душі. 
Отримавши заготовку, я вже знала, що буду оздоблювати справжній будинок, що в нього мають бути вікна і двері, а будувати його буду з гірського каміння, а на даху постелю справжню черепицю.


Усю фактуру на будинку я створювала текстурною пастою, цього разу вона мені пригодилась у всіх деталях. В мене паста дрібнозерниста, тому в тих місцях, де мені потрібен був не гладкий і грубий "камінь" я додавала до основи наповнювач у вигляді бульонок.


Дошки дерев'яні з яких зроблені двері виготовила з допомогою картону. Насправді, я робила цей будинок з мінімальним використанням будь-яких допоміжних інструментів, в роботі пригодились підручні засоби, які можна знайти в кожної господині на кухні. 


Камінну кладку робила за допомогою трафарету, але пасту накладала грубим шаром для кращого проглядання.


Свій будиночок будувала довго, нелегка ця професія будівельника)). Поки все просохне, а потім ще один шар, і так ряд за рядом...


Черепицю клала за допомогою трафарету. Чим цікавий цей набір трафаретів, це тим, що він складається з двох частин. На одній частині черепиця великого розміру, а на іншій -  меншого, що дуже зручно, можна підібрати трафарет на будь який випадок для різного розміру заготовок.


В середині стіни так помалювала, а в нагоді мені став мега розкішний і затишний колір фарби - зелений вінтаж.


Для того щоб мій свіжо пофарбований будинок відповідав попередньо обраному для нього стилю, я його зістарила за допомогою пасти для пристарювання. Пройшлась я по випуклих місцях, кутиках будинку, підкреслила контури черепиці та каміння. Паста у мене кольору брондзи і в ній є маленькі частинки золота, що переливається на сонці.


Усі матеріали, які я використовувала ви зможете знайти внизу під постом, а сам процес будування та оздоблювання мого будинку я покажу вам на відео, яке я знімала для вас.


Відео я максимально скорочувала, але усі етапи зафіксувала і пришвидшила. Бажаю вам приємного перегляду та натхнення.




Натхнення вам та безмежної любові!


Немає коментарів:

Дописати коментар