четвер, 7 лютого 2019 р.

Листівка Мрії. Майстер клас

Привітики!
Сьогодні я до вас з натхненням від Adidin-Scrapbooking  та виробника чіпборду ScrapBox.

А надихати я вас буду справжньою весною: квітами, теплом, першими зеленими листками та метеликами. Не знаю як ви, а я вже дуже скучила за весною, а вона ж є моєю улюбленою порою в році. Я люблю ранковий щебет пташок, перші листочки та запах, який витає в повітрі. Запах весни є особливим і трепетним. Саме з такими думками і натхненням я створювала свою листівку.


Запрошую переглянути майстер клас з виготовлення цієї листівки.


 Чіпики, які я на днях отримала від  виробника чіпборду ScrapBox, надихають на нові роботи. Цей мереживний напис не залишить нікого байдужим, а гілочки та квіточки доповнять кожну квіткову композицію.



Квіткове серце стало центральним елементом в моїй листівці.


А от без чого в мне не обходиться жодна моя робота, то це - ніж листочки. Я люблю мереживні ножі, а особливо листочки. Ніж з одного прокату вирізає гілочку, яку потім, можна розрізати на частинки і використовувати кожен листок окремо.


Ще покажу вам декілька деталей листівки:


І ще жодна моя робота не обходиться без топінгів. А 3D камінчики від Прима моя любов навіки, вони легкі та мають ідеальний розмір, який підходить для будь яких робіт від малих і до великих. На останок я присипаю дрібним топінгом, а цього разу мені ідеально підійшов салатовий глітер.






І зворотня сторона.



Натхнення вам та безмежної любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар