пʼятницю, 22 лютого 2019 р.

Весняна коробка і відеоогляд посилки від ROSA TALENT

Привітики.
Сьогодні я вам покажу свою весняну коробочку.
 Після активної підготовки до Нового Року і виготовлення різноманітних новорічних робіт в лютому настає час переходити до квіткових і весняних робіт.

Коли з-за хмар визирає сонце, тоді з"являється настрій і натхнення до квіткових і ароматних робіт.  Хоч мої квіти на коробці і не є справжніми, а намальовані, все рівно настрій навіюють відповідний. 
Свою заготовку я попередньо прогрунтувала, а вже потім перейшла до фарбування. Для коробки я обрала колір зелений вінтаж, а кришку покрила тілесним кольором. Якщо заготовка загрунтована і фарба добре покриває, тоді фарбувати потрібно один раз або два. Хоч в мене все добре покрило і за один раз, але я вирішила для надійності покрити ще раз.



На коробці зробила бордюрний малюнок за допомогою трафарету та фарби. Фарбу наносила снонжем в один шар. Завдяки тому, що трафарет має клеєву основу, ним дуже зручно користуватись. І можна не переживати, що фарба підтече під трафарет і в результаті малюнок буде не чітким.


На кришці за допомогою техніки декупаж приклеїла серветку з намальованими акварельними квітами.


На моїй серветці був жовто-зелений колір, який мені не дуже посував до основного кольору коробки. Тому я його замалювала фарбою, якою малювала коробку, і тим самим об'єднала їх в одне ціле. На квітах контуром поставила  золоті крапочки. Все поверх порила лаком для декупажу.



А тепер запрошую переглянути мою посилку на січень.



Натхнення вам і весни у серці!



Немає коментарів:

Дописати коментар