вівторок, 5 лютого 2019 р.

Сердечна листівка

Привітики!

Сьогодні я до вас з натхненням від  Adidin-Scrapbooking  та магазину  Sкрапочка.
Я зробила сердечну листівку, основним елементом якої є мереживне чіпбордове сердечко від Sкрапочка. А також в роботі мені пригодились такі чіпики: гілочка, фондовий чіпик бульбашки та метелик. 




Колекція паперу Wedding of our dream від Фабрика Декору, з якої я зробила свою листівку, я знайшла в магазині Adidin-Scrapbooking



 Для листівки я використала вирізалки і карточки, а також і квіточка була зроблена з паперу цієї ж колекції. Свою композицію доповнила бантиком з вощеного шнура, а по завершенні покрила топінгом: декоративними камінцями від Prima Marketing та рожевим глітером.




Так як скоро буде романтичний день Валентина, така листівка може бути прекрасним подарунком для вашої половинки. 
Листівка вийшла настільки універсальною, що може стати подарунком і в особливий день молодій парі.




Основні елементи, які я використала для своєї листівки - це серце і напис.




Сподіваюсь, що мені вдалось надихнули вас. 

Натхнення вам та безмежної любові!







Немає коментарів:

Дописати коментар