вівторок, 12 лютого 2019 р.

Заявка в ДК ROSA TALENT

Привітики.



В блозі Rosa Talent триває набір в дизайн  команду на новий сезон.  




Мені не віриться, що вже пройшло півроку моєї роботи в цій команді, час проминув дуже швидко і творчо. З матеріалами цього виробника приємно працювати. Широкий асортимент та хороша якість, які спонукають до спроб своїх можливостей в нових видах рукоділля і тим самим, розвиток навичків та зростання майстерності.  
 Атмосфера, що панує в команді дружня та доброзичлива, тому хочеться туди повернутися і творити разом.Тому я хочу спробувати свої сили і цього разу.



Тепер розкажу трошки про мене.
Звати мене Люда, я з мальовничого та древнього міста Львів. Творчістю займаюся з народження. Ще будучи маленькою, я часто бавилася клубками ниток, і за цим заняттям могла чемно просидіти не одну годину. А тепер  жартую, що саме з цих клубочків і почалася моя любов до рукоділля та творчості. В скрапі я три роки і без нього не уявляю свого життя.


Покажу свої улюблені роботи, які я робила для блогу:

Повітряна куля:



Ліхтар:


Новорічні листівки:

Новорічні іграшки:



Я у соціальних мережах:

Немає коментарів:

Дописати коментар