вівторок, 26 листопада 2019 р.

Розділювачі для планера. Майстер клас

 Привіт!
   Сьогодні я, Людмила Половинко, покажу вам свої розділювачі для майбутнього планера.
Свій планер я роблю з підтримкою від нашого спонсора магазину Лавка Совушки.




На другому етапі нашого спільного процесу ми готуємо розділювачі для нашого планера. Для свого планера я обрала ніжну і стильну колекцію Simple Flowers від ScrapMir.
Пропоную переглянути відео створення цих розділювачів:





Для декору розділювачів я використала обрізки, висічки та вирізалки з цієї ж колекції. Додала ще вирубки молочного кольору, щоб трошки розбавити папір.


Я люблю на максимум використовувати папір, тому вирізаю з нього все, що може пригодитися для декору.


Для приклеювання я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми.


Свої розділювачі я прошила по периметру ниткою м'ятного кольору, що додало контрастної рамки моїй роботі.


На останок додала акцентів золотими паєтками та нанесла відтиски фоновими штампами.


Натхнення вам та тепла у серці!


Немає коментарів:

Дописати коментар