четвер, 11 червня 2020 р.

Сонячні листівки

Привітики!
Я люблю робити листівки серіями і, як мінімум по дві з одної колекції, що значно скорочує час для їх виготовлення.  Значно економиться час на тому, що матеріали і так вже розкладені на столі, тому не затрачається на це час.

Мої листівки з нової колекції "Mice's Stories" - "Мишині історії", яка яскрава та по літньому сонячна, що саме зараз , коли сонця на вулиці мало, особливо натхненно твориться з цих матеріалів.




Хоч мої листівки зроблені і з одної колекції паперу, але я їх зробила з різних палітр. Одна в мене з яскравими жовтими акцентами, а інша - з синіми. А об"єднюючим елементом у двох листівках є карточки та метелики.



Я не часто роблю квіти ручної роботи, за вийнятком маленькі квіточки, які підпихаю в різних місцях композиції, де потрібно заповнити пробіл. А тут мене так надихнуло, що квіти зробились самі собою))



У жовтій листівці я використала квіти лише власного виробництва, хоч їх виготовлення займає багато часу, але воно того варте: ідеальне попадання в палітру та жодного чужородного немає))


В кожній листівці я використала багато вирізаних елементів з листа для вирізання, а в кінці мені не вистарчало маленьких гілочок та квіточок, якими б можна було довершити композицію. Як результат, в хід пішов листок з колекції з маленькими гілочками, які я повирізала і завершила свої листівки.




Колекція дуже крута та натхненна, тому це не останні мої роботи з неї, скоро буде ще щось новеньке, тому що мене не спинити))




Натхнення вам і любові! 

Немає коментарів:

Дописати коментар