понеділок, 9 листопада 2020 р.

Затишна листівка

   Привіт, друзі!

Сьогодні я з натхненням до нашого завдання в Артклубі Кіно-дошка Титанік, а підготувала я листівку з чіпиками від українського виробника  Sкрапочка.




Коли я побачила нашу нову кінодошку до фільму Титанік, а ще одночасно отримала новий осінній папір від Мінтай, точно знала, що моя робота буде саме з цього паперу, який ідеально підходить для моєї задумки.


А запланувала я зробити вінтажну листівку з бавовняним мереживом, старими квитками та кулонами. І напис на листівці зовсім не випадковий, всього лише один момент і наше життя може кардинально змінитися, тому цінуємо те, що в нас є і дякуємо Богові за його ласку до нас.
Основою для моєї листівки стала нова осіння колекція від Мінтай, палітра якої ідеально підходила до нашого завдання, а ще я додала вікно та вінтажні деталі з буків для вирізання.


В композицію під написом я додала ноти з скрипічним ключем, а також можна знайти чіпики круги та завиточки, які гарно доповнили композицію, а також є чіпик баночка з написом любов, яка ідеально посувала до цієї колекції і моєї задумки. 


В композиції також можна знайти мереживо та маленькі в"язані квіточки, які додають особливого затишку роботі. А ще у листівці я вирішила використати темні акуенти: додала паєтки, нитки в композицію, а також намалювала імітацію машинної строчки.


На останок додала паєток, нанесла улюблені топінги та білі бризки, чим і об"єднала усю композицію в одне ціле.



Натхнення вам та тепла у серці))

Немає коментарів:

Дописати коментар